Золотая победа Усика

12 августа 2012, 00:45
В тяжелейшем финальном поединке Александр Усик одолел серебряного призера Пекина Клементе Руссо.
Золотая победа Усика В тяжелейшем финальном поединке Александр Усик одолел серебряного призера Пекина Клементе Руссо.
Александр Усик, Reuters
Первый раунд Александр Усик провел осторожно, присматриваясь к своему сопернику. Последний же с первых секунд показал себя «грязным» бойцом, который не стесняется прибегать к разным запрещенным уловкам. Итальянец воспользовался осторожностью нашего бойца, взяв первый раунд со счетом 3:1.

Тем не менее, Усик не был намерен сдаваться уже после первого раунда. Александр начал действовать куда активнее, выбрасывая все больше и больше ударов. Это позволило ему выровнять бой по очкам – 8:8 после двух раундов.

В последнем же раунде Александр продолжил использовать удачную тактику работы первым номером, к тому же удары с наскока от Руссо стали делом привычным. Удачная работа в атаке и надежная защита Усика позволили ему стать Олимпийским чемпионом и порадовать зрителей фирменным боксеро-козацким гопаком – 14:11 после трех раундов.  

Весовая категория до 91 кг

Александр Усик (Украина) - Клементе Руссо (Италия) - 14:11
Комментарии
Отобразить: лучшие | последние | первые
Ізя Кацман, iSport.ua
Ізя Кацман
12 августа, 14:49
fillll2009 ладно стрельба из лука. ну а атлетика? легкая и тяжелая. Япония и Корея нервно курят в стороне Пусть курят. Корея все свои золотые взяла в таких видах: Стрельба - 3, стрельба из лука - 3, фехтование - 2, дзюдо - 2 (можно сказать традиционные азиатские виды), Г/р борьба - 1, опорный прыжок - 1 (они лучшие сейчас в этом виде). Так что особо они и не лезут в ЛА, просто взяли свое и законно находятся на 5 месте.
fillll2009, iSport.ua
fillll2009
12 августа, 13:24
fillll2009 про стрельбу из лука ты шутишь я надеюсьІзя Кацман Ні, не шуткую. Корея багаторічний законодавець мод у стрільбі з лука. Золото Рубана для нас виглядає щасливою випадковістю. А якщо під традиціями розуміти успіхи СРСР то тоді всі види намагались розвивати. ладно стрельба из лука. ну а атлетика? легкая и тяжелая. Япония и Корея нервно курят в стороне
Nikson, iSport.ua
Nikson
12 августа, 12:56
http:// sportgoal .net/video_online.php?clip=19271
kolyaya, iSport.ua
kolyaya
12 августа, 11:59
AntiadministaВот кому знамя нести нужно было, а не тому борцу который вылетел в первом раунде-чиновники как всегда наплужили... Для спортсмена нести знамя своей страны- престиж и уважение. Однако, не далеко не все знаменосцы выигрывают медали (Загунис по фектованию у США). Дзюдоист Гонтюк заслужил нести знамя!!! Если бы Саша Усик, не дай Бог, проиграл в первом своем бою Бетарбиеву ты также его сейчас грязью поливал?
Foxpolina, iSport.ua
Foxpolina
12 августа, 10:23
bambey76ВІДЕО У КОГОСЬ Є? З ГОПАКОМ І НАГОРОДЖЕННЯМ? http://olimpiada2012. [censored] /news/512214/olimpiada-2012-ne-zasudili-nash-bokser-poluchae
t-spravedlivoe-zoloto-3-foto-video-obnovleno/
Skobelev, iSport.ua
Skobelev
12 августа, 10:00
КОЗАК!!!
bambey76, iSport.ua
bambey76
12 августа, 09:30
ВІДЕО У КОГОСЬ Є? З ГОПАКОМ І НАГОРОДЖЕННЯМ?
славент-1, iSport.ua
славент-1
12 августа, 03:40
Олімпіада в Сеулі-88.
1)СРСР 55(з) 31(с) 46(б) 132(всього)
2)ГДР 37 35 30 102
3)США 36 31 27 94
4)П.Корея12 10 11 33
5)ФРГ 11 14 15 40

подивіться на медальний залік Німеччини(ФРГ і ГДР) і порівняйте з сьогоднішнім днем. Німці відмовились від олімпійських традицій Східної Німеччини і залишились там, де й були. А могли б і за першість зараз боротися.
Не треба вигадувати велосипед. А спорт треба розвивати так, яким він був при Союзі: масовим і доступним.
На олімпіаді-80 в Москві українці вибороли 40 золотих медалей. Да, тоді багато країн не приїхало. в т. ч. США. конкуренція була менша.
але потенціал виборювати по 30 золотих нагород на Олімпіадах у нас є.
славент-1, iSport.ua
славент-1
12 августа, 03:24
наші боксери не бомжі. вони успішні люди. багато з них вже одружені і мають дітей. їздять на змагання по всьому світу. за золото Олександр отримає мільйон гривень премії.
для легкоатлетів будують хорошу підготовчу базу під Києвом. принаймні обіцяють.
але у нас нема масового спорту. розпродали всі ДЮСШ, або фітнес-центри з них поробили.
басейни піпєц які дорогі.
і покоління зараз таке, що їх фіг від компа за вуха відтягнеш.
від фізкуьтри відкосити вважається нормою. що тоді вже про спортивні секції казати.
дітьми займатись треба. заохочвати їх до спорту. змагання проводити між школами, районами, областями.
тоді і буде з кого обирати кандидатів до збірної...
а так бути 14-ми в світі - це також успіх.
хоча наш потенціал - це бути в п'ятірці.
easyboy, iSport.ua
easyboy
12 августа, 03:02
Молодець Козак!!!
Rocker-1986, iSport.ua
Rocker-1986
12 августа, 02:43
Крабик Согласен,путей много.Одна проблема--у нас это и нафиг никому ,кроме отдельных энтузиастов,не нужно,я уже молчу про спонсоров с мешками бабок.Вот что самое печальное для тих хто у нас хоч якось кидає бабосік на спортсменів це ентузіасти, або ж мрійники які свого часу мріяли бути на їх місці. ось і вкладають в цих хлопців і дівчат гроші. ми їх ніколи не почуємо і не побачимо. але вони будуть сидіти у себе в дома на диванчику і з рукою на серці будуть казати що вони теж посприяли цій медалі.
Rocker-1986, iSport.ua
Rocker-1986
12 августа, 02:39
Stepanek Та хай собі дивляться. Але я ще не бачив, щоб якийсь науковець став футбольним тренером. Так само, як і не бачив, щоб якого-небудь китайця навчили так філігранно махати своїм тілом, щоб він переміг у марафонському бігу. Наука важлива, але у порівнянні з людським фактором вона ніщо! а нащо їм ставати тренерами??? у них свої задачі і вони їх виконують. з приводу китайця, ти зачекай ще трохи скоро вони і в тих дисциплінах будуть рвати всіх. це питання часу. скоро людський фактор це буде легенда, або ж в суддівських помилках. технології так рванули вперед і йдуть далі...задача науковця зробити теорію, а тренера цю теорію втілити в життя...якщо б все залежало виключно від людського фактору то не жерли б допінг тонами і все інше.
Ізя Кацман, iSport.ua
Ізя Кацман
12 августа, 02:39
Ізя Кацман І чого у нас більше ніж у Японії і Кореї?fillll2009 традицийІзя Кацман І які у нас традиції у тхеквондо, стрільбі з лука наприклад?fillll2009 про стрельбу из лука ты шутишь я надеюсь Ні, не шуткую. Корея багаторічний законодавець мод у стрільбі з лука. Золото Рубана для нас виглядає щасливою випадковістю. А якщо під традиціями розуміти успіхи СРСР то тоді всі види намагались розвивати.
Крабик, iSport.ua
Крабик
12 августа, 02:37
Rocker-1986 ти можеш читати між строк??? придовбався як п"яний до радіо до моєї фрази купили не купили...я мав на увазі те що у них наука не стоїть на місці і вони вижимають той максимум зі спортсменів який можна, йдуть різними шляхами, шукають таких як Фарах у себе, які природньо схильні до бігу на таких дистанціях і розвивають їх...не обов"язково допінг, це може буть спеціальна дієта чи особливий режим тренування.короч шляхів багато. Согласен,путей много.Одна проблема--у нас это и нафиг никому ,кроме отдельных энтузиастов,не нужно,я уже молчу про спонсоров с мешками бабок.Вот что самое печальное
Rocker-1986, iSport.ua
Rocker-1986
12 августа, 02:35
Stepanek Вони його не купляли! З такою ж самою логікою можна заявити, що французи купили собі Зідана! ти можеш читати між строк??? придовбався як п"яний до радіо до моєї фрази купили не купили...я мав на увазі те що у них наука не стоїть на місці і вони вижимають той максимум зі спортсменів який можна, йдуть різними шляхами, шукають таких як Фарах у себе, які природньо схильні до бігу на таких дистанціях і розвивають їх...не обов"язково допінг, це може буть спеціальна дієта чи особливий режим тренування.короч шляхів багато.
Крабик, iSport.ua
Крабик
12 августа, 02:33
fillll2009 больше чем у Японии, Кореи и АвстралииІзя Кацман І чого у нас більше ніж у Японії і Кореї?fillll2009 традицийІзя Кацман І які у нас традиції у тхеквондо, стрільбі з лука наприклад? Угу,и фехтование на рапирах с водным полом--исконно наши,украинские виды спорта,ими еще казаки на Сечи баловались между набегами на турков)))
fillll2009, iSport.ua
fillll2009
12 августа, 02:32
fillll2009 больше чем у Японии, Кореи и АвстралииІзя Кацман І чого у нас більше ніж у Японії і Кореї?fillll2009 традицийІзя Кацман І які у нас традиції у тхеквондо, стрільбі з лука наприклад? про стрельбу из лука ты шутишь я надеюсь
Ізя Кацман, iSport.ua
Ізя Кацман
12 августа, 02:28
fillll2009 больше чем у Японии, Кореи и АвстралииІзя Кацман І чого у нас більше ніж у Японії і Кореї?fillll2009 традиций І які у нас традиції у тхеквондо, стрільбі з лука наприклад?
fillll2009, iSport.ua
fillll2009
12 августа, 02:26
цика США, Китай, Британія, Японія, Австралія, Корея, Німеччина, Росія, Італія, Франція. За яку із цих країн в нас більший потенціал?fillll2009 больше чем у Японии, Кореи и АвстралииІзя Кацман І чого у нас більше ніж у Японії і Кореї? традиций
Rocker-1986, iSport.ua
Rocker-1986
12 августа, 02:19
Stepanek Ти хоч знаєш, скільки таких британців живе в цій країні??? Це суспільне явище, а не купівля спортсменів. Для початку треба було хоча б глянути у його біографію! Це я бачив)))
Мохаммед «Мо» Фарах (араб. ???? ?????; 23 марта 1983, Могадишо, Сомали) — британский легкоатлет сомалийского происхождения
Вже і пірати бігають за бритів))).
та пофігу скільки таких бритів живе в британії, головне що скаути шукають таких спортсменів які мають від природи схильність до конкретного виду спорту...давно ти бачив щоб білий європеєць вигравав такі дистанції на 5-10км.
Ізя Кацман, iSport.ua
Ізя Кацман
12 августа, 02:16
Rocker-1986 не робить???? ти подиви на тіпочка який виграв забіги на 10км і 5км))))виграв британець, чорний як смола!!!!!Onizuka Они его воспитали, а не покупали. Понимаешь разницу? Так что с Мо Фара ты явно лоханулся, приведя его в качестве примера. Його сім'я эмігрувала з Сомалі, виріс він у Британії. Британський шкільний вчитель запропонував йому серйозно зайнятись спортом. Він 100% британський спортсмен.
Rocker-1986, iSport.ua
Rocker-1986
12 августа, 02:13
Stepanek Ти дуже помилково вважаєш, що в спорті все вирішує наука, тобто фармакологія. Той же біг підтверджує, що це зовсім не так. І нічого там не зміниться.
А китайці беруть своєю масовістю. Враховуючи те, наскільки там зараз популярний спорт, скільки там існує різноманітних комплексів, як багато людей займається в них, і яка жорстка підготовка спортсменів, то можна тільки дивуватися, чому він бере так мало медалей!
я не мав на увазі виключно фармакологію...наука в сенсі вивчення фізичних можливостей людського тіла. можна під конкретного спортсмена зробити техніку його рухів, детальне навантаження на окрему групу м"язів ну і так далі...наука на спорт дуже сильно впливає. в тому ж футболі дивляться на футболіста спочатку медики перед тим як його підписують, бо дивляться на майбутнє, що можна очікувать від організму цього гравця.
Antiadminista, iSport.ua
Antiadminista
12 августа, 02:13
Вот кому знамя нести нужно было, а не тому борцу который вылетел в первом раунде-чиновники как всегда наплужили...
Ізя Кацман, iSport.ua
Ізя Кацман
12 августа, 02:12
цика США, Китай, Британія, Японія, Австралія, Корея, Німеччина, Росія, Італія, Франція. За яку із цих країн в нас більший потенціал?fillll2009 больше чем у Японии, Кореи и Австралии І чого у нас більше ніж у Японії і Кореї?
BLADE, iSport.ua
BLADE
12 августа, 02:05
Красавец!
1
234...7
Добавить комментарий

Для участия в обсуждении пожалуйста войдите используя учётную запись iSport.ua или Football.ua. Если у вас ещё нет аккаунта — создайте его, это не займёт много времени.

Досье
Александр Усик
Имя: Александр
Фамилия: Усик
Дата рождения: 17-01-1987
Вид спорта: бокс
НОВОСТИ РАЗДЕЛА
все новости iSport.ua - новости
29 августа 2012
17:30 Герои Лондона. Крис Хой
МЕДАЛИ
все медали
страна золотых медалей серебрянных медалей бронзовых медалей
1 США 46 29 29 104
2 Китай 38 27 23 88
3 Великобритания 29 17 19 65
4 Россия 24 26 32 82
5 Южная Корея 13 8 7 28
6 Германия 11 19 14 44
7 Франция 11 11 12 34
8 Италия 8 9 11 28
9 Венгрия 8 4 6 18
10 Австралия 7 16 12 35
14 Украина 6 5 9 20
ГОЛОСОВАНИЕ
все опросы
Как вы оцените выступление сборной Украины (20 медалей) в Лондоне?
Отлично
Хорошо
Удовлетворительно
Полный провал
Превзошли все ожидания
ФУТБОЛТаблоУкраинаЕвропаПрочиеЛЧЛЕСборная УкраиныЕВРО-2012БАСКЕТБОЛТаблоЧМ-2014УкраинаНБАЕвропаМирЕврокубкиЕвробаскетЖенщиныNCAA + школыХОККЕЙТаблоУкраинаНХЛКХЛЕвропаАВТО/МОТОФормула-1РаллиМотоспортПрочиеИстория автоспортаТЕННИСНовостиРейтинг ATPРейтинг WTAКалендарь (муж)Календарь (жен)БОКС+MMAНовости боксаКалендарь боёвНовости ММАКалендарь боёв ММАЗИМНИЕНовостиДРУГИЕВелоспортВодныеВолейболГандболГимнастикаИгровыеЛегкая атлетикаОлимпизмСиловыеФутзалШахматыЭкстримПрочиеОЛИМПИАДА-2014НовостиРасписание и результатыРейтинг странНаши в Сочи

© 2009-2015 ООО «ИД УМХ». Все права защищены.
iSport.ua - оперативные и объективные новости спорта.

Все права на материалы, опубликованные на данном ресурсе, принадлежат ООО «ИД УМХ». Какое-либо использование материалов без письменного разрешения ООО «ИД УМХ» − запрещено. При правомерном использовании материалов с данного ресурса, гиперссылка на iSport.ua обязательна.

RSS-ленты: главноевсе новости | футбол | баскетбол | хоккей | авто/мото | теннис | бокс+MMA | другие

Игры: Фентези Футбол

Сервисы: Деньги с карты на карту

Отдел продаж Digital рекламы: reklama@umh.com.ua; Тел: +38 (044) 207-33-05, +38 (044) 207-97-00

Новости Футбола | Новости Украины | Автоновости | КП в Украине | Газета «Команда»

i.ua Rambler's Top100